مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 07:472022-07-22سياسي

آنچه حامیان سگ های ولگرد به آن نمی اندیشند


این سوال مطرح می شود که چگونه می توان تعارض بین حقوق حیوانات و اقدامات اصلاحی برای جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ناشی از حمله سگ های ولگرد به انسان را حل کرد.

- اقداماتی از سر ترحم، بعضی جاهلانه و در برخی مواقع نمایشی افراد در غذارسانی به سگ های رها شده و ولگرد با وجود هشدار کارشناسان محیط زیست و حیات وحش یکی از مهمترین عوامل ازدیاد جمعیت سگ های ولگرد و تشکیل کلونی ها و گله های این حیوان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، حمله سگ های ولگرد به انسان ها و کودکان ماجرای تازه ای نیست و چند سالیست که شاهد پر رنگ شدن چنین اخباری در فضای رسانه و به ویژه شبکه های اجتماعی هستیم که بعضا پیامدهای ناگواری از جمله جراحت و یا جان باختن انسان­ها و به خصوص کودکان را در اثر گازگرفتگی سگ­ ها به دنبال داشته است.

از بارزترین نمونه هایی که در چند سال گذشته می توان به آن اشاره کرد که منجر به فوت فرد قربانی شده می توان به مرگ دلخراش کودک 4.

5 ساله در روستای بیرجند بر اثر حمله سگ های ولگرد در مقابل چشمان مادرش، و یا مرد 60 ساله در تهران در شهریور ماه 99 و همین چند روز پیش در چهارم و دهم تیرماه سال جاری در دامشهر قم که منجربه فوت دو کودک شد.

با بررسی سابقه حملات سگ های ولگرد در کشورمان به کودکان و انسان ها متوجه می شویم که اکنون حمله سگ های ولگرد از مناطق دور افتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه حامیان سگ های ولگرد به آن نمی اندیشند

آنچه حامیان سگ های ولگرد به آن نمی اندیشند