مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 20:572022-07-21ورزشي

صحبت های شریفی در آستانه دیدار حساس والیبال ایران و لهستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرتضی شریفی در پایان تمرین امروز تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت بازیکنان برای مسابقه با لهستان افزود: - دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: با تمام انرژی برابر این تیم به میدان می رویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرتضی شریفی در پایان تمرین امروز تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت بازیکنان برای مسابقه با لهستان افزود: شرایط تیم خیلی خوب است.

به دیداری رسیدیم که باید با تمام توان به میدان برویم و امیدوارم با دعای خیر مردم و تلاش بازیکنان به پیروزی برسیم.

وی با بیان این که هر تیمی با هدف پیروزی و با تمام توان در مرحله نهایی لیگ ملت ها حاضر می شود، تصریح کرد: امیدوارم تیم ایران نیز عملکرد موفقی در این مرحله از رقابت ها داشته باشد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال درباره حریف مرحله یک چهارم نهایی تیم ایران گفت: بازی سختی مقابل لهستان خواهیم داشت و با تمام انرژی برابر این تیم به میدان می رویم.

وی تاکید کرد: لهستان تیم بسیار خوبی است ولی بازیکنان برای برد مقابل این تیم در زمین حاضر می شوند و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های شریفی در آستانه دیدار حساس والیبال ایران و لهستان

صحبت های شریفی در آستانه دیدار حساس والیبال ایران و لهستان