مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-21سياسي

مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا به تولید و اشتغال کرمانشاه کمک می کند


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه گفت: مبارزه هدفمند و همه جانبه با قاچاق کالا به رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان کرمانشاهی کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نخستین نشست کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برگزار شد.

در این نشست که با حضور نمایندگان دستگاه های ذی ربط فرهنگی، تبلیغاتی و پژوهشی در سالن جلسات کمیسیون برگزار شد در خصوص برنامه های کارگروه فرهنگی و تبلیغات بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

سعید قاسمی آزادخانی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه، در این نشست با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از کالای تولید داخل و نامگذاری سال 1401، مبارزه جدی با قاچاق کالا را در راستای حمایت از تولید اشتغال آفرین خواستار شد.

وی اساس مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی را موضوع فرهنگ دانست و گفت: مبارزه هدفمند و همه جانبه با قاچاق کالا به رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان کرمانشاهی کمک می کند.

در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه، گزارش اقدامات انجام شده مربوط به مصوبات جلسات قبلی کمیسیون را ارائه کردند، همچنین در این نشست با توافق اعضا، مسؤولیت کارگروه فرهنگی و تبلیغات در دوره جدید به حوزه هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا به تولید و اشتغال کرمانشاه کمک می کند

مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا به تولید و اشتغال کرمانشاه کمک می کند