مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-21اقتصادي

تراکتور خودرو تولید می کند


مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: به زودی شاهد تولید اولین محصولات تجاری تراکتورسازی در بخش خودروهای دیزلی و تجاری خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مصطفی وحیدزاده صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت خودروسازان دیزلی این مجموعه اظهار کرد: حداکثر تا پنج سال آینده تراکتورسازی را به عنوان یکی از سه قطب برتر خودروسازی دیزلی و تجاری کشور تبدیل می کنیم.

وی افزود: در این رابطه گروه تراکتورسازی ایران مجهز به زیرساخت هایی است که در هیچ خودروساز داخلی و حتی منطقه وجود ندارد چرا که عمق قطعه سازی این مجموعه توسط شبکه ای منسجم در داخل خود کارخانه، کشور و حتی خارج از مرزهای ایران اسلامی پشتیبانی می شود که حاصل نزدیک به 6 دهه فعالیت در این عرصه است.

وی با اشاره به طی مراحل لازم برای تولید محصول نهایی در این عرصه اضافه کرد: برای این منظور مراحل کسب مجوز و پروانه های بهره برداری، محیط زیست، شماره گذاری و .

طی شده و با انجام اندک اقداماتی در زمینه تقویت و اصلاح زیرساخت ها، برای هم راستایی با این هدف به زودی شاهد تولید اولین محصولات تجاری تراکتورسازی در بخش خودروهای دیزلی و تجاری خواهیم بود.

وحیدزاده تنوع محصول را یکی از راه های کسب درآمد پایدار عنوان و تاکید کرد: در تمام بخش ها، معطوف شدن نگاه به یک رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور خودرو تولید می کند

تراکتور خودرو تولید می کند