مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 21:072022-07-20اقتصادي

شروع طرح خرید حمایتی بره و گوساله نر پرواری دامداران کهگیلویه و بویراحمد


معاون امور تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح خرید حمایتی بره و گوساله پرواری دامداران و عشایر این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، رضا بهنام پور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای حمایت از دامداران و پرواربندان، بره جوان پرواری و گوساله نر در برنامه خرید حمایتی سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت.

معاون امور تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مباشر این طرح، اتحادیه دامداران استان است، افزود: قیمت هر کیلوگرم وزن زنده 85 هزار تومان تعیین شده است.

وی گفت: مباشر خرید، دام را از دامداران خرید و در کشتارگاه دام کشتار و سپس گوشت منجمد آن را تحویل شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی می دهد.

بهنام پور قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد بره را 200 هزار تومان و گوساله را 195 هزار تومان اعلام کرد و گفت: اتحادیه دامداران این گوشت های منجمد را با این قیمت اعلام شده به شرکت پشتیبانی امور دام می فروشد.

معاون امور تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دامداران ما در مقطع کنونی به دلیل خشکسالی مازاد و انباشت دام دارند و از طرفی تقاضای خرید و همچنین قدرت خرید مردم بسیار کم است، بنابراین این طرح برای کاهش ضرر و زیان دامداران یک فرصت خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع طرح خرید حمایتی بره و گوساله نر پرواری دامداران کهگیلویه و بویراحمد

شروع طرح خرید حمایتی بره و گوساله نر پرواری دامداران کهگیلویه و بویراحمد