مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 19:072022-07-20سياسي

حضور فعال ایران در کنفرانس بین المللی جیاس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو، کنفرانس بین المللی جیاس در استان ژجیانگ کشور چین از 17 تا 19 جولای مقارن با 26 تا 28 تیرماه به صورت مجازی - حضوری و با حضور معاون نخست وزیر، - جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس بین المللی نظام های میراثی کشاورزی مهم جهانی (GIAHS) در کشور چین حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو، کنفرانس بین المللی جیاس در استان ژجیانگ کشور چین از 17 تا 19 جولای مقارن با 26 تا 28 تیرماه به صورت مجازی - حضوری و با حضور معاون نخست وزیر، وزیر کشاورزی و امور روستایی و سایر مسئولان بلندپایه چین و شرکت بیش از 200 نفر از اعضای بلندپایه کشور ها شامل وزرای مربوطه، سفرا و نمایندگان کشور های دارای سایت ثبت شده در نظام جیاس فائو برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این کنفرانس، پیام سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی ایران در خصوص جیاس به عنوان مدل های قابل دوام برای کشاورزی پایدار، توسط جانشین سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین قرائت شد که منجر به دریافت بازخورد های مثبت از طرف حاضرین شد.

در دومین روز این کنفرانس، علی کیانی راد رییس موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی و دبیر کمیته ملی جیاس ایران بنا بر دعوت برگزارکنندگان کنفرانس، به عنوان سخنران کلیدی به ارائه سخنانی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال ایران در کنفرانس بین المللی جیاس

حضور فعال ایران در کنفرانس بین المللی جیاس