مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-20اقتصادي

پنل های خورشیدی روی بام منازل مددجویان بهزیستی در فهرج


پنل های خورشیدی به منظور ایجاد اشتغال روی بام منازل مددجویان بهزیستی در شهرستان فهرج نصب شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق کرمان، به منظور ایجاد اشتغال و درآمدزایی و با پرداخت تسهیلات، پنل های خورشیدی با حضور مسوولان روی بام منازل مددجویان بهزیستی قرار گرفت و مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی قاسمی رییس بهزیستی شهرستان فهرج در حاشیه این مراسم گفت: به منظور ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مددجویان بهزیستی فهرج، افزون بر 690 میلیون تومان تسهیلات برای خرید پنل خورشیدی پرداخت شد که تاکنون این پنل ها روی بام منزل 6 نفر از مددجویان بهزیستی نصب و راه اندازی شده است.

وی گفت: مددجویان با استفاده از این پنل ها علاوه بر تامین برق منازل خود، بخشی از برق تولیدی را وارد مدار برق می کنند و به فروش می رسانند و این پنل های خورشیدی ماهیانه 2 میلیون و 500 هزار تومان برای مددجویان درآمدزایی می کند.

قاسمی با بیان اینکه بخشی از تسهیلات پرداختی نسبت به تعداد معلولین خانوار به صورت بلاعوض است، اظهار کرد: علاوه بر پرداخت بخشی از این وام بصورت بلاعوض، پرداخت تسهیلات آن نیز به صورت سه درصد است.

تحویل یک خانه به یکی از مددجویان بهزیستی فهرج با حضور حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه، حسین سعیدنیا فرماندار و جمعی از مسئولین به یکی از مددجویان بهزیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنل های خورشیدی روی بام منازل مددجویان بهزیستی در فهرج

پنل های خورشیدی روی بام منازل مددجویان بهزیستی در فهرج