مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-20ورزشي

برگزاری کلاس های داوری و مربی گری درجه 3 آسیا رشته پینگ پنگ در قم


رییس هیأت تنیس روی میز قم با اشاره به اینکه قم ظرفیت خوبی در این رشته ورزشی دارد، گفت: تابستان امسال کلاس های ارتقای دانش داوری و مربی گری درجه 3 آسیا در قم برگزار می شود.

- محمد عموییان رییس هیأت تنیس روی میز قم امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس قم اظهار کرد: ورزش پینگ پنگ در استان قم میان مردم جایگاه مناسبی دارد و استعدادهای خوبی نیز در قم داریم که هرکدام می توانند برای استان افتخارآفرین باشند.

وی افزود: در این چند سال گذشته سعی کرده ایم که به بحث آکادمیک و پایه توجه بیشتری داشته باشیم و استعدادیابی در حوزه ورزش پینگ پنگ را دنبال کرده ایم، همچنین در سال جاری نیز بحث استعدادیابی را در قم دنبال می کنیم.

عموییان ادامه داد: خروجی توجه به بحث آکادمیک نتایج قابل قبول و خوبی داشته است برای مثال ورزشکاران ما در حال حاضر به سنی رسیده اند که در مسابقات مختلف استانی و حتی جهانی توان رقابت با ورزشکاران مستعد را دارند و ما مشکلی در این زمینه نداریم و مدعی کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی هستیم.

رییس هیأت تنیس روی میز قم در خصوص حضور پینگ پنگ بازان قمی در تیم های مختلف بیان کرد: خوشبختانه در این چند سال اخیر بازیکنان قمی خوبی در تیم ها حضور داشته اند برای نمونه در رنکینگ یک رده خردسالان کشور پارسا پریزاد را داریم، در نوجوانان محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های داوری و مربی گری درجه 3 آسیا رشته پینگ پنگ در قم

برگزاری کلاس های داوری و مربی گری درجه 3 آسیا رشته پینگ پنگ در قم