مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-20اقتصادي

چرا مینروا مارک مناسب دستگاه تصفیه آب خانگی اصفهان است؟


شرکت تصفیه آسا و مینروا فیلتر نمایندگی های انحصاری تصفیه آب خانگی مینروا تایوان اقدام به بررسی انواع مدلها و برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان نموده و در نقاط مختلف شهر دستگاه های آب تصفیه کن را تست و چک نموده اند.

- با توجه به آب لوله کشی شهری اصفهان که سختی و تی دی اس آن بین 300 الی 1000 است، شرکت تصفیه آسا و مینروا فیلتر نمایندگی های انحصاری تصفیه آب خانگی مینروا تایوان اقدام به بررسی انواع مدلها و برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان نموده و در نقاط مختلف شهر دستگاه های آب تصفیه کن را تست و چک نموده اند.

به همین جهت تصفیه آب مینروا تایوان در این تست و بررسی ها بهترین عملکرد را از خود نشان داد و با توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر 100 در اصفهان که استاندارد جهانی بهداشت برای سلامت بدن انسان است، در واقع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب منازل و آپارتمان های شهر زیبای اصفهان محسوب میشود.

ضمن این که این دستگاه شامل گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، خدمات پس از فروش مادام العمر و نصب و ارسال رایگان در سراسر اصفهان است.

پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از قیمت فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان و مشاهده مشخصات فنی دستگاه های مینروا به صفحه انواع بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا فیلتر در بازار ایران مراجعه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مینروا مارک مناسب دستگاه تصفیه آب خانگی اصفهان است؟

چرا مینروا مارک مناسب دستگاه تصفیه آب خانگی اصفهان است؟