مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-20سياسي

سال 1401 سال جهش در فعالیت ها و ارائه خدمات مطلوب بیمه به مردم کشور


مدیرعامل بیمه رازی سال 1401 را سال جهش در فعالیت ها و ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به آحاد مردم در سراسر کشور بیان کرد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ، علی جباری در مراسمی که به مناسبت جشن عید غدیر در سالن اجتماعات بیمه رازی برگزار شد، با تبریک صمیمانه عید سعید غدیر و تبیین فضایل مولا امام علی(ع) گفت: حضرت امیر المومنین به عنوان یک الگو و اسوه برای افراد شناخته می شود.

مدیرعامل بیمه رازی در ادامه خاطرنشان کرد: سال 1401 سال بسیار خوبی برای مجموعه رازی بوده است و از روزهای ابتدایی سال در راستای تحقق اهداف شرکت با جدیت گام های استواری برداشته شده است.

او تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز 90 درصد بودجه ابلاغی محقق شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بسیار خوبی به ثبت رسیده است و این در حالی است که بیمه رازی به حوزه های تخصصی و فنی صنعت بیمه ورود کرده است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اینکه برنامه ریزی بیمه رازی در راستای همکاری و مشارکت با صنعت بیمه در جهت طراحی و ارائه مناسبترین پوشش های بیمه به سرمایه های ملی و پروژه های کلان است، یادآور شد: برنامه ریزی کلان بیمه رازی صیانت از سرمایه های ملی و پروژه های کلان کشور به وسیله ارائه پوشش های بیمه ای نوین با همکاری سایر شرکت های بیمه گر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1401 سال جهش در فعالیت ها و ارائه خدمات مطلوب بیمه به مردم کشور

سال 1401 سال جهش در فعالیت ها و ارائه خدمات مطلوب بیمه به مردم کشور