مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 17:322022-07-19اقتصادي

جزییات طرح نظارت مردمی بر واحد های صنفی و الزام به نصب بارکد دو بعدی


نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف گفت: واحدهای صنفی ملزم به دریافت بارکد دو بعدی مشخصات صنفی خود از اتحادیه و نصب آن در محل قابل رویت برای مشتریان شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اتاق اصناف تهران ، قاسم نوده فراهانی گفت:  واحدهای صنفی ملزم به دریافت بارکد دوبعدی ( QR-Code ) مشخصات صنفی خود از اتحادیه و نصب آن در محل قابل رویت برای مشتریان شده اند.

وی افزود: در حال حاضر حدود 3 میلیون واحد صنفی دارای پروانه کسب در کشور فعال هستند که بیشتر این افراد به موجب آموزشهای تخصصی و عمومی قوانین و مقررات و نظارت های مجدانه بازرسان صنفی عامل به تمامی ضوابط هستند.

نوده فراهانی بیان داشت: ضمن این که صنوفی که اخلاق گرایانه و قانونمدارانه اقدام به دریافت پروانه کسب کرده اند، بدیهی است در تبعیت از سایر قوانین و مقررات نوشته و نانوشته از جمله رعایت حقوق مصرف کننده در باب رعایت ادب و اخلاق ارتباط با مشتری ، رعایت انصاف در ارائه محصول با کیفیت، با نرخ متعارف یا مصوب، پرهیز از گرانفروشی و کم فروشی ، پرداخت به موقع مالیات ، رعایت ضوابط بهداشتی و … پیشتاز و پیش گام هستند.

فراهانی با ابراز نگرانی از فریب مشتریان در واحدهای بدون پروانه کسب گفت: اما واحدهای صنفی که هنوز اقدام به دریافت پروانه کسب نکرده اند و از این قانون تبعیت نمی کنند، گاها ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح نظارت مردمی بر واحد های صنفی و الزام به نصب بارکد دو بعدی

جزییات طرح نظارت مردمی بر واحد های صنفی و الزام به نصب بارکد دو بعدی