مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-19سياسي

دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان شوش دانیال (ع) انتخاب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم، مجمع مطالبه گران شهرستان شوش با حضور دبیر مجمع مطالبه گران استان خوزستان، - همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم، مجمع مطالبه گران شهرستان شوش با حضور دبیر مجمع مطالبه گران استان خوزستان، معاون مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف استان و مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم، مجمع مطالبه گران شهرستان شوش با حضور دبیر مجمع مطالبه گران استان خوزستان، معاون مطالبه گری ستاد احیاء امر به معروف استان و مسئولین محلی برگزار شد.

علی رنود دبیر مجمع مطالبه گران استان خوزستان در مجمع مطالبه گران شهرستان شوش گفت: مسئولین باید به معنی واقعی کلمه خادم مردم باشند و باید به سمتی حرکت کنیم که مردم برای مسئولین تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: مطالبه گری باید بر مبنای فرآیند های قانونی باشد.

هرچند که فرآیند های قانونی زمان بر است، اما با توجه به قوانین موجود بهترین راهبرد مطالبه گریِ صحیح، استفاده از ضوابط و مقررات مرتبط با حوزه های مختلف و آموزش نظام مستندسازی است، زیرا که مسئولین زبان قانون را می فهمند و ما باید از هر مسئولی با زبان قانون مطالبه کنیم و هیچ مسئولی نمی تواند مداوم در برابر قانون گردن کشی کند و بالاخره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان شوش دانیال (ع) انتخاب شد

دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان شوش دانیال (ع) انتخاب شد