مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 21:322022-07-18ورزشي

کشتی گیران فرنگی پرند در اراک نایب قهرمان شدند


کشتی گیران پرندی با پیروزی مقابل تیم خراسان جنوبی و استان کرمان و شکست فنی برابر تیم اراک، نایب قهرمان مسابقات کشتی فرنگی لیگ برتر کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کشتی گیران پرندی با پیروزی مقتدرانه مقابل تیم خراسان جنوبی و استان کرمان و  شکست فنی برابر تیم اراک با فاصله یک امتیاز، نایب قهرمان مسابقات کشتی فرنگی لیگ برتر کشور شدند.

  پیکارهای کشتی فرنگی لیگ دسته اول کشور در گروه نخست صبح امروز بین تیم پرند و سیرجان برگزار شد و کشتی گیران پرندی توانستند با اقتدار حریفان سیرجانی خود را 9 بر 1 شکست دهند.

کشتی گیران پرندی که توانستند حریفان سیرجانی خود را با اقتدار شکست دهند، برای صدر نشینی در برابر حریفان اراکی قرار گرفتند و پس از تساوی تیمی و امتیاز فنی 21و 19 در جایگاه دوم قرار گرفت.

مسابقات لیگ دسته اول کشتی فرنگی باشگاه های کشور، که امروز دوشنبه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد هنوز بین تیم های اراک و خراسان جنوبی ادامه دارد.

  این پیکارها با شرکت ده ها کشتی گیر از استان های تهران، مرکزی، کرمان و خراسان جنوبی برگزار شد.

لازم به ذکر است که تیم کشتی فرنگی پرند با حمایت شهرداری پرند و با مربیگری محمد ورمزیار و رضا فولادوند، برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول کشتی فرنگی باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیران فرنگی پرند در اراک نایب قهرمان شدند

کشتی گیران فرنگی پرند در اراک نایب قهرمان شدند