مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 16:272022-07-18سياسي

آیت الله اراکی: ولایت امر الهی با توطئه دشمن از بین نمی رود


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تصریح بر اینکه ما به امر امام عصر(عج) از ولی فقیه زمان اطاعت می کنیم گفت: دشمنان بدانند ولایت امر الهی با توطئه آنان از بین نخواهد رفت و روز به روز نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان گسترش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله اراکی که امروز به مناسبت سالروز عید سعید غدیر خم در دفتر مقام معظم رهبری در قم سخن می گفت با تبریک این عید فرخنده بیان کرد: ادعای این که در تاریخ بشر، روزی مهم تر از روز غدیر نمی توان یافت، ادعای گزافی نیست.

وی در ادامه به زیارت غدیریه امام امیرالمؤمنین (ع) به روایت امام هادی (ع) توجه داد و گفت: این زیارتنامه را می توان دائره المعارف امامت و ولایت نامید.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: البته همه زیارات معصومین (ع) از مهم ترین منابع معارف اسلامی اند، اما باید اذعان داشت که برخی از این زیارات مانند زیارت غدیریه، از جامعیت و تفصیل بیشتری برخوردارند.

وی درباره حماسه غدیر نیز خاطر نشان کرد: غدیر نخستین اعلان امامت و ولایت امیرالمؤمنین (ع) نبود، چراکه اعلان های مختلفی در این موضوع از زمان آغاز رسالت رسول الله (ص) صورت گرفته بود، اما ویژگی اعلان غدیر این بود که هم به شکل عمومی انجام گرفت و هم این که رسول الله (ص) برای این امامت و ولایت بیعت گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اراکی: ولایت امر الهی با توطئه دشمن از بین نمی رود

آیت الله اراکی: ولایت امر الهی با توطئه دشمن از بین نمی رود