مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-18اقتصادي

صادرات محصولات حوزه پسماند شرکت دانش بنیان گیلانی به کشورهای اروپایی +فیلم


به گفته مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارسی گیل در حوزه بین الملل برخی از محصولات این هلدینگ دانش بنیان در معرض دید و استقبال سرمایه گذاران کشورهای دیگر قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های محیط زیستی در جهان، ساماندهی، مدیریت و دفع مناسب پسماند است.

مدیریت پسماند یا مدیریت چرخه مواد، یکی از محورهای اصلی توسعه پایدار است و هر بی توجهی در این زمینه خسارت جبران ناپذیری به اکوسیستم طبیعی وارد خواهد کرد.

معضل پسماند در استان گیلان به یک بحران زیست محیطی تبدیل شده و مردم سراوان سال ها است که بر اساس تصمیمی اشتباه که در گذشته رقم خورد تاوان سنگینی را دارند پس می دهند.

چندین سال می شود که زباله 17 شهر به همراه رشت به سراوان سرازیر می شود، از حوالی سال 1363 قرار بر این بود تا زباله به طور موقت وارد منطقه سراوان شود و قریب به 40 سال است که این اقدام موقت به طور غیراصولی و غیر کارشناسی در حال انجام بوده و درمانی هم برایش تدبیر نشده است.

بحران زباله به ویژه گیلان به حدی جدی شده که چندین بار وزیر کشور و معاونین رییس جمهور به این استان و منطقه سراوان سفر کردند.

بی شک در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی توجه به شرکت های دانش بنیان باید بیش از بیش موردتوجه مسؤولان و متولیان امر به ویژه در حوزه پسماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات حوزه پسماند شرکت دانش بنیان گیلانی به کشورهای اروپایی +فیلم

صادرات محصولات حوزه پسماند شرکت دانش بنیان گیلانی به کشورهای اروپایی +فیلم