موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 12:272022-07-18اقتصادي

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در رده چهارم فدراسیون ها قرار دارد


رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: بانوان به لحاظ عاطفی دارای بهترین جایگاه در خانواده هستند،در هر خانواده اگر یه خانم به ورزش گرایش داشته باشد بواقع این موضوع روی اعضای خانواده هم تاثیرگذار خواهد بود لذا بر این اساس یکی از جامعه های مورد هدف .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک  مازیار ناظمی در مجمع انتخاباتی رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان مرکزی تصریح کرد:فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در رده بندی وزارت ورزش در رده چهارم فدراسیون ها قرار دارد.

وی از  استان مرکزی بعنوان استان بزرگان،فرهیختگان و اندیشمندان یاد کرد و اظهار داشت:سال گذشته از بالغ بر 2و نیم میلیارد تومان اعتباری که به این فدراسیون در نظر گرفته شده بود،68 درصد  اختصاص یافت.

رییس فدراسیون  اتومبیلرانی و موتورسواری در ادامه با بیان اینکه این میزان اعتبار  پاسخگوی حقوق پرسنل این هیئت هم نمی باشد،عنوان کرد: رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در واقعا دو خانواده با دو فرهنگ و هزینه ها و قوانین مختلف هستند و این موضوع باید مورد آسیب شناسی قرار گیرد.

 ناظمی خاطرنشان ساخت:سطح انتظار از این دو رشته به گونه ای است که اعتقاد بر این است که باید به سمت درآمد زایی از محل های قانونی گام برداشته  شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در رده چهارم فدراسیون ها قرار دارد

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در رده چهارم فدراسیون ها قرار دارد