مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 09:122022-07-18فرهنگي

اجرای نمایش «رد سوز برف و باد از بن استخوان های یخ زده» در تماشاخانه مهر شهرکرد


نمایش «رد سوز برف و باد از بن استخوان های یخ زده» به کارگردانی سعید جوانبخت از شب گذشته در تماشاخانه مهر شهرکرد روی صحنه رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، نمایش رد سوز برف و باد از بن استخوان های یخ زده به کارگردانی و نویسندگی سعید جوانبخت و به همت حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از شب گذشته در تماشاخانه مهر شهرکرد روی صحنه رفت.

   در این نمایش که برداشتی آزاد از داستان گرگ اثر هوشنگ گلشیری است، داریوش یوسف زاده، ملیحه سلیمانی، طاهره نادری، افشین شهبازی و طلوع نادری به ایفای نقش می پردازند.

  احسان قائدی، مدیر حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در حاشیه اولین شب نمایش گفت: امروز باید برای احیای جایگاه واقعی جریان تئاتر بجنگیم.

   مدیر حوزه هنری استان با اشاره به اینکه تئاتر زنده به مخاطب است، اظهار کرد: همه دغدغه مندان باید کمک کنند تا مخاطب بیشتری به این جریان اضافه شود.

قائدی افزود: در تلاشیم مخاطبان با سلایق متنوع و متفاوت برای دیدن تئاتر به تماشاخانه مهر بیایند.

  وی با تاکید بر اینکه باید واقعیت جریان تئاتر را به جریان تصمیم گیرنده در فضای هنری، سیاسی و بودجه ای بشناسانیم، تصریح کرد: قبل از تصمیم گیری برای اولویت های بودجه ای و فرهنگی، باید کمبود و نبود برخی زیرساخت ها در فضای هنری را مدنظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش «رد سوز برف و باد از بن استخوان های یخ زده» در تماشاخانه مهر شهرکرد

اجرای نمایش «رد سوز برف و باد از بن استخوان های یخ زده» در تماشاخانه مهر شهرکرد