مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 23:072022-07-17حوادث

قاتل: به من زن نمی دادند!


19»/ مردی که عشق را کشت!/ ربودن و شکنجه یک کودک از سوی راننده تاکسی اینترنتی/ سگ های ولگرد گوش نوجوان اهوازی را تکه کردند!/ فداکاری پلیس برای نجات دختر 6 ساله/ پدر کودک آزار بازداشت شد/ قاتل: - انتخاب بازی های رایانه ایبیشتر بازی های رایانه ای به علت ترویج خشونت، حمله و کشتار، موجب آسیب رسیدن به ارزش ها و اخلاق فرد می شود و بر خلاقیت افراد تاثیر می گذارد و گاهی اوقات دیده می شود اینگونه بازی ها آن قدر بر روح و روان فرد تأثیر منفی می گذارد که جبران آن امکان پذیر نخواهد بود.

بعضی از بازی های رایانه ای به شکل هدفمند و برای آسیب رساندن به جسم، روح و روان و به طور کلی شخصیت مخاطبین طراحی شده است و باید در این خصوص هوشیارانه عمل کرد.

از پیامد های منفی بازی های رایانه ای نامناسب می توان: به درگیری فیزیکی، پایین آمدن آستانه تحمل، گوش نکردن به حرف های والدین، گفتار و رفتار ناپسند اشاره کرد.

والدین زمانی که می خواهند برای فرزند خود یک بازی رایانه ای خریداری نمایند، باید دقت داشته باشند که بازی را برحسب نیاز های واقعی فرزندشان انتخاب نمایند و بازی رایانه ای باید متناسب با رده سنی فرزندشان باشد.

والدین از خرید بازی های رایانه ای که موجب ترس در کودکان، ایجاد رفتار های پرخاشگرانه و یا رفتار هایی که متناقض با فرهنگ ایرانی و اسلامی می شود خوددا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل: به من زن نمی دادند!

قاتل: به من زن نمی دادند!