مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 18:222022-07-17اقتصادي

هشدار جدی دادستان در مورد آزادراه زنجان- تبریز


دادستان مرکز استان زنجان با اشاره به اینکه طبق برآودردی که انجام شده حدود 67 درصد آزاد راه نیازمند تعمیرات و بازسازی اساسی است، گفت: نقاط حادثه خیز آزاد راه زنجان- تبریز و زنجان قزوین تا پایان فصل تابستان برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بهروز عباسی در جلسه کار گروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان زنجان اظهار کرد: نقاط حادثه خیز آزاد راه زنجان- تبریز و زنجان – قزوین تا پایان فصل تابستان برطرف شود.

دادستان زنجان گفت: موضوع مشکلات و ایرادات در آزاد راه زنجان –تبریز و زنجان –قزوین را جدی و در حد بحران پیگیری کردیم و با توجه به اهمیت موضوع مشکلات و ایرادات به مدیر کل راهداری استان اعلام شد.

وی با بیان اینکه با مطالعات و بررسی های صورت گرفته متاسفانه در هر دو مسیر مشکلات و ایرادات فنی مشاهده شد که عوامل موثر و دخیل در تصادفات بودند، افزود: در این زمینه کارشناسان فنی تصادفات رانندگی باید نظریه کارشناسی خود را منطبق بر واقعیت و با بررسی همه علل ارائه کنند.

عباسی افزود: اگر چنانچه شرکت آزاد راه زنجان – تبریز مقصر حادثه باشد، مقصر بودن شخصیت حقوقی شرکت مانع از تعقیب کیفری شخص حقیقی نمی شود و قانون در این زمینه مسیر را روشن کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی دادستان در مورد آزادراه زنجان- تبریز

هشدار جدی دادستان در مورد آزادراه زنجان- تبریز