مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 18:222022-07-17سياسي

احتمال افزایش چراغ خاموش حقوق بازنشستگان


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در روزهای گذشته حرف های دلگرم کننده ای راجع به احتمال افزایش حقوق بازنشستگان معترض زد.

از طرف دیگر علیرضا محجوب نماینده ادوار مجلس نیز نگاهی خوشبینانه به ماجرا دارد و از احتمال توافق ضمنی بر افزایش چراغ خاموش حقوق بازنشستگان خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تجارت نیوز، دعوایی که ابتدای امسال میان مستمری بگیران تامین اجتماعی با دولت برسر نحوه افزایش حقوق بازنشستگان ایجاد شده بود به رویارویی دولت و مجلس ختم شد.

آیا ممکن است این مشکل در سکوت و بی خبری حل بشود و خواسته معترضان برآورده شود؟ باوجود آنکه پرونده این اختلاف حقوقی همچنان مفتوح است و احتمال تغییر در افزایش حقوق بازنشستگان وجود دارد اما سازمان تامین اجتماعی این روزها به واریز مستمری تیرماه مشغول است و بازنشستگان این سازمان همان مبلغی را دریافت می کنند که به تصویب هیات دولت رسیده بود.

این درحالی است که حدود یک ماه پیش هیات تطبیق مقررات مجلس در این مرافهه جانب کارگران بازنشسته را گرفت و رای به ابطال مصوبه افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی داد.

از آن زمان تاکنون موضع شخص رییس مجلس در این رابطه معلوم نیست، علت اهمیت این مسئله آن است که تنها رییس مجلس است که می تواند، دولت را نسبت به تغییر حقوق تعیین شده برای بازنشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش چراغ خاموش حقوق بازنشستگان

احتمال افزایش چراغ خاموش حقوق بازنشستگان