مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-17دانش

عاملی: لزوم برخورد قاطع نیروی انتظامی با شبکه های مهندسی شده انحرافات اجتماعی


دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: با کسانی که به صورت سازماندهی شده و مهندسی شده طعمه برای انحراف جامعه ایجاد می کنند، قاطعانه باید برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم تجلیل از بانوان فرهیخته در عرصه علم، فرهنگ و ورزش که به مناسبت عید سعید غدیر و همچنین هفته عفاف و حجاب برگزار شد، ضمن تبریک این ایام گفت: انشالله به برکت غدیر که منشاء تکمیل دین بوده بتوانیم مسیر زندگی خود را بر مبنای کتاب خدا و سیره پیامبر تنظیم کنیم و در این بازار پر هیاهو و هیجانات اجتماعی که نظام های لیبرال ایجاد می کنند  گمراه نشویم و بتوانیم مسیر درست و مستقیم را دنبال کنیم.

با ظهور صنایع ارتباطی جدید، ارتباط کشورها با یکدیگر همزمان شده است یعنی یکسری فرهنگ ها در درون هم تنیده شده اند و خواسته یا ناخواسته فضای مجازی دسترسی برای رفتن به سمت سایر فرهنگ ها ایجاد کرده است.

در این دسترسی به فرهنگ ها عمدتا فضای فرهنگ غرب در میان ملت ها حضور پیدا کرده که فرهنگ غرب باخت های زیادی در درون خودش در این سال های اخیر داشته که این شکست ها را به نوعی به دامنه اجتماعی سایر کشورها کشانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملی: لزوم برخورد قاطع نیروی انتظامی با شبکه های مهندسی شده انحرافات اجتماعی

عاملی: لزوم برخورد قاطع نیروی انتظامی با شبکه های مهندسی شده انحرافات اجتماعی