مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 15:172022-07-17دانش

حضور 200 دانشجوی فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در طرح «حامیم»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رحیمی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در طرح ضیافت اندیشه دانشجویان این دانشگاه گفت: - حضور 200 دانشجوی فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در طرح حامیم طرح حامیم با حضور 200 دانشجوی فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به مدت یک هفته در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رحیمی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در طرح ضیافت اندیشه دانشجویان این دانشگاه گفت: که همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم طرح ضیافت اندیشه دانشجویان با عنوان حامیم آغاز شد و این طرح با حضور 200 دانشجوی فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به مدت یک هفته در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می شود.

رحیمی، تقویت بر اجرای فعالیت های تأثیرگذار بین دانشجویان دانشگاه را از اهداف طرح ضیافت اندیشه دانشجویان عنوان و اظهار کرد: اهداف فرعی دیگری هم در کنار این طرح در نظر گرفته شده که از دغدغه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بخش های مختلف بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به نخبگان، دانشجویان و جوانان دارند که باید در حوزه های مختلف تقویت و امور در اختیارشان قرار داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 200 دانشجوی فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در طرح «حامیم»

حضور 200 دانشجوی فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در طرح «حامیم»