مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-17بين الملل

ارتش سوریه برای مقابله با ترکیه به یاری شبه نظامیان کُرد آمد


ارتش سوریه بنا به توافق با دولت این کشور و شبه نظامیان کُرد 300 نظامی خود را در شهر «منبج» در نزدیکی مرز ترکیه مستقر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به گفته منابع محلی در شمال سوریه، 300 نظامی ارتش سوریه در پی توافق با دولت روسیه و شبه نظامیان کُرد نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF)، در شهر منبج واقع در شمال استان حلب مستقر شدند.

به نوشته روداوونت، نیروهای ارتش سوریه در قالب شش اتوبوس و به همراه شش تانک و یک بالگرد نظامی با عبور از گذرگاه الطیحه وارد منبج شدند.

در این راستا  مظلوم عبدی فرمانده شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) روز گذشته در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه، از ایران و روسیه خواست که مانع از حمله جدید ترکیه به شمال و شمال شرق سوریه شوند.

به گفته مظلوم عبدی، ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا موضع ضعیفی اتخاذ کرده و این موضع برای پایان دادن به تهدیدات (ترکیه برای انجام حملات جدید) ناکافی است .

مظلوم عبدی فرمانده شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه همچنین مدعی شد، به دنبال مذاکرات آنها با روسیه این گروه شبه نظامی به نیروهای ارتش سوریه اجازه دادند که تعداد نظامیان بیشتری به مناطقی از قبیل کوبانی و منبج در شمال سوریه وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سوریه برای مقابله با ترکیه به یاری شبه نظامیان کُرد آمد

ارتش سوریه برای مقابله با ترکیه به یاری شبه نظامیان کُرد آمد