مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-17سياسي

آیین نامه اجرایی توسعه زیست بوم واحدهای خلاق ابلاغ شد


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری آیین نامه اجرایی توسعه زیست بوم واحدهای خلاق را ابلاغ و بر تلاش مجدانه همه ارکان معاونت علمی برای رشد جدی شرکت های خلاق و خانه های خلاق و نوآوری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با توجه به اهمیت ویژه واحدهای خلاق فعال در حوزه های علوم انسانی، اجتماعی و صنایع فرهنگی در اقتصاد دانش بنیان و در جهت اجرای ماده 6 قانون جهش تولید دانش بنیان  آیین نامه اجرایی توسعه زیست بوم واحدهای خلاق را برای اجرایی شدن ابلاغ کرد تا با این گام، رشد شرکت های خلاق در ابعاد کیفی و کمی اتفاق بیفتد.

مسوولیت اجرای این آیین نامه به عهده ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق است تا با اجرایی شدن آن، توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری کشور به عنوان مکمل اقتصاد دانش بنیان، ارتقا سهم واحدهای خلاق در اقتصاد و ایجاد اشتغال و ثروت افزایی محقق شود.

در این آیین نامه آمده است: در چارچوب سیاست های کلی تحول اقتصادی و قانون جهش تولید دانش بنیان و بر اساس تاکیدات و تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت و ضرورت توجه به صنایع خلاق، فناوری های نرم و علوم انسانی به عنوان مکمل اقتصاد دانش بنیان، فناوری های نرم و صنایع خلاق یکی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه اجرایی توسعه زیست بوم واحدهای خلاق ابلاغ شد

آیین نامه اجرایی توسعه زیست بوم واحدهای خلاق ابلاغ شد