مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-17سياسي

فرصت برای مشارکت عمومی در ایجاد جایگاه های کوچک مقیاس سوخت رسانی


نایب رییس شورای شهر تهران در خصوص ایجاد و تسهیل جایگاه های کوچک مقیاس سوخت رسانی گفت: باید فرصت برای مشارکت عمومی فراهم شود تا مردم بدانند قرار نیست نورچشمی ها از این طرح استفاده کرده و در آن مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، در جریان بررسی لایحه شهرداری تهران در خصوص  ایجاد و تسهیل جایگاه های کوچک مقیاس سوخت رسانی،  پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران به برگزاری میهمانی 10 کیلومتری در عید غدیر اشاره کرد و گفت: این اتفاق، اقدامی تحولی به شمار می رود که اجرای آن قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه راه اندازی جایگاه ها می تواند اشتغال آفرین باشد و خدمات رسانی به مردم را تسهیل کند، اظهار کرد: باید تنگ نظری در سرمایه گذاری را در این زمینه کنار گذاشت.

پنج تا هفت سال زمان نیاز است تا سرمایه گذار به سود سر به سر دست پیدا کند لذا باید جاذبه برای ایجاد این جایگاه ها فراهم شود.

وی تأکید کرد: فرصت برای مشارکت عمومی فراهم شود تا مردم بدانند قرار نیست نورچشمی ها از این طرح استفاده کرده و در آن مشارکت کنند.

سروری با بیان اینکه زمان بندی مشخص برای اجرای طرح در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: ما به پیوست فرهنگی نیاز داریم اما زمان بندی پیوست ها باید به صورت مشخص، پیش بینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت برای مشارکت عمومی در ایجاد جایگاه های کوچک مقیاس سوخت رسانی

فرصت برای مشارکت عمومی در ایجاد جایگاه های کوچک مقیاس سوخت رسانی