مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-17بين الملل

واکنش حزب الله به باز شدن حریم هوایی سعودی به روی رژیم صهیونیستی


حزب الله باز شدن حریم هوایی سعودی به روی رژیم صهیونیستی را به معنای شریک شدن در جنایات این رژیم و خیانت به امت خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت، زمانی که سعودی به هواپیماهای اسراییلی اجازه پرواز بر فرار حرمین شریفین را می دهد، به یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان در جهان توهین و احساسات آنها را تحریک می کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان ان ان ای ، وی افزود، زمانی که نظامی صهیونیستی در زمینه امنیتی و نظامی با رژیم صهیونیستی همکاری می کند در تجاوز این رژیم به سوریه، لبنان و فلسطین شریک می شود و برای خیانت به امت، همین کفایت می کند.

 منابع خبری اخیرا گزارش دادند عربستان سعودی آسمان خودش را به روی همه وسایل حمل و نقل هوایی که مقررات های هوایی این کشور را رعایت کنند، گشوده است.

طبق گزارش رویترز، اداره کل هواپیمایی کشوری عربستان سعودی اعلام کرده که ریاض این تصمیم را برای تکمیل کردن اقدامات لازم جهت تحکیم جایگاه عربستان به عنوان قطب جهانی متصل کننده سه قاره و جهت تقویت ارتباطات هوایی بین المللی اتخاذ کرده است.

از جمله مهم ترین تبعات این تصمیم ارائه مجوز به هواپیماهای رژیم صهیونیستی برای عبور از آسمان عربستان سعودی عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حزب الله به باز شدن حریم هوایی سعودی به روی رژیم صهیونیستی

واکنش حزب الله به باز شدن حریم هوایی سعودی به روی رژیم صهیونیستی