مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 08:372022-07-17فناوري

کاربران ایرانی توییتر درباره سگ های ولگرد چه می گویند؟


در طول ماه های اخیر برای چندمین بار، حمله سگ های ولگرد به مردم خبرساز شده و به موازات این رویدادهای تلخ، توییتر به محل گفت وگوها در این باره تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز افکارسنجی فارس، نتایج یافته های این مرکز از مطالعه دیدگاه کاربران ایرانی توییتر درباره ساماندهی سگ های ولگرد که از طریق تحلیل محتوای هوش مصنوعی به دست آمده است، بیانگر این است که در فاصله یک فروردین تا 23 تیر 1401، تعداد 4هزار توییت و 33هزار ریتوییت انجام شده است.

این حجم از تولید محتوا توسط 16هزار و 504 کاربر صورت گرفته که 201 هزار پسند (لایک) در بر داشته است.

البته در طول این 4ماه، مواقعی که خبر جدیدی از حمله سگ های ولگرد در رسانه ها منتشر شده توییت ها به صورت تصاعدی رشد داشته است.

دسته بندی نظرات افراد مشارکت کننده در توییتر در دو قسمت موافقان ساماندهی سگ های ولگرد و مخالفان آن تقسیم شده است؛ به نحوی که 85 درصد از کاربران توییتر با ساماندهی و کنترل سگ های ولگرد موافق و 12 درصد با آن مخالف بوده اند که نشان می دهد موافقان ساماندهی سگ ها در جامعه هفت برابر بیشتر از مخالفان هستند و به تعبیری مخالفان این موضوع، در اقلیت هستند.

مهم ترین نکاتی که حامیان ساماندهی سگ های ولگرد به آن اشاره کرده اند، عبارت است از: درخواست برای تسریع در جمع آوری سگ های ولگرد به علت حمله آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران ایرانی توییتر درباره سگ های ولگرد چه می گویند؟

کاربران ایرانی توییتر درباره سگ های ولگرد چه می گویند؟