مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 22:372022-07-16حوادث

اعترافات تکان دهنده عاملان جنایت صبحگاهی


دو برادر جوان که پس از آغاز مشاجره سحرگاهی در یک مجلس عروسی، نزاع خونینی را به دلیل اختلافات ملکی به راه انداخته بودند، در اعترافات تکان دهنده خود قتل مرد 70 ساله را به گردن گرفتند و ماجرای جا گذاشتن تیغه یک خنجر ترسناک در پهلوی فرزند مقتول را شرح دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این حادثه وحشتناک صبح دهم تیر در روستای بزوشک از توابع بخش احمدآباد مشهد هنگامی رخ داد که پسر جوانی به نام مصطفی به مجلس عروسی رفت که در روستا برگزار شده بود.

او کنار باجناق خودش به نام ابوذر نشست و مشغول گفت وگو شدند اما ناگهان دامنه این صحبت ها به اختلافات ملکی قدیمی کشید و مصطفی از ابوذر خواست تا پدرش را برای واگذاری بخشی از یک زمین راضی کند که در مسیر عبور اهالی قرار داشت اما این گفت وگوها دقایقی بعد به مشاجره لفظی و توهین و فحاشی و درگیری انجامید.

در این هنگام مصطفی از مجلس عروسی بیرون آمد و به طرف منزل مادرش به راه افتاد اما وقتی در مسیر به برادرش مهدی برخورد کرد، ماجرای درگیری در عروسی را برایش شرح داد و گفت: بعد از این حادثه من هم برای آن که مجلس عروسی دیگران به هم نخورد، از آن جا بیرون آمدم! مهدی نیز با شنیدن این ماجرا، درون پراید مصطفی نشست و دو برادر دوباره به سوی محل برگزاری مجلس عروسی به راه افتادند اما هنوز وارد کوچه روستا نشده بودند که مهدی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات تکان دهنده عاملان جنایت صبحگاهی

اعترافات تکان دهنده عاملان جنایت صبحگاهی