مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 20:272022-07-16سياسي

مطالبه گری مردم سرعت تحول در دولت را بیشتر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقنصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صالحی وزیر اسبق امور خارجه امروز در اولین همایش دیپلماسی اقتصادی در محل مرکز همایش صداوسیما اظهار داشت: - وزیر اسبق امور خارجه گفت: اگر بخواهیم به نیمه خالی نگاه کنیم مردم باید همیشه مطالبه گر باشند و مطالبه گری مردم محرکی برای دولت ها به شمار می رود و این باعث می شود سرعت تحول در دولت بیشتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقنصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صالحی وزیر اسبق امور خارجه امروز در اولین همایش دیپلماسی اقتصادی در محل مرکز همایش صداوسیما اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب ها به راه خود ادامه می دهد که اکنون بعد از 44 سال از انقلاب، همایش دیپلماسی اقتصادی را برگزار می کنیم.

وی گفت: ما شرایط سخت جنگ تحمیلی و تحریم های فلج کننده را گذراندیم، اما با وجود این ها به لطف مردم و تلاش دولت ها که هر کدام خشتی را بر روی خشت دیگر گذاشتند، امروز در وضعیتی هستیم که انقلاب هر روز رو به رشد است، گرچه تا رسیدن به قله اهداف انقلاب زمان زیادی باید طی کنیم.

به گفته وزیر اسبق امور خارجه، هر کدام از ما در زمان مسئولیت خود توفیقاتی داشتیم و به تبع آن اشتباهاتی هم داشته ایم، چون کشور مستقلی هستیم و یکی از ویژگی های انقلاب، داشتن همین استقلال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری مردم سرعت تحول در دولت را بیشتر می کند

مطالبه گری مردم سرعت تحول در دولت را بیشتر می کند