مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 19:022022-07-16حوادث

وزارت کشور: فیلم راهزنی از مسافران اتوبوس مسیر اهواز مربوط به گذشته است


اصل موضوع سرقت مسلحانه مربوط به خرداد 1401، از اتوبوس مسافربری بوده که خوشبختانه با تلاش ماموران فراجا، اعضای باند اصلی با هویت های معلوم، - صیدال فعال گفت: اصل موضوع سرقت مسلحانه مربوط به خرداد 1401، از اتوبوس مسافربری بوده که خوشبختانه با تلاش ماموران فراجا، اعضای باند اصلی با هویت های معلوم، شناسایی و دستگیر و پس از اعتراف به جرمشان، سلاح ها و ابزار مورد استفاده کشف و ضبط شد.

رییس مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور گفت: بامداد امروز کلیپی با ادعای راهزنی جدید از اتوبوس مسیر مسجد سلیمان به اهواز در فضای مجازی منتشر شد که مشخص شد این کلیپ مربوط به ماه گذشته و متعلق به محل دیگری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ صیدال فعال گفت: اصل موضوع سرقت مسلحانه مربوط به خرداد 1401، از اتوبوس مسافربری بوده که خوشبختانه با تلاش ماموران فراجا، اعضای باند اصلی با هویت های معلوم، شناسایی و دستگیر و پس از اعتراف به جرمشان، سلاح ها و ابزار مورد استفاده کشف و ضبط شد.

این مقام وزارت کشور بیان داشت: چنین اخبار کذبی توسط ناآگاهان و بعضا در راستای تشویش اذهان عمومی و خدشه دار ساختن امنیت روانی جامعه تولید یا بازنشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور: فیلم راهزنی از مسافران اتوبوس مسیر اهواز مربوط به گذشته است

وزارت کشور: فیلم راهزنی از مسافران اتوبوس مسیر اهواز مربوط به گذشته است