مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 18:222022-07-16ورزشي

ورزش زنان رسما صاحب رادیو تخصصی شد


همزمان با عید سعید غدیر خم برای اولین بار در تاریخ رسانه ملی روز شنبه 25 تیر 1401 کانال تخصصی ورزش بانوان رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاون رییس جمهور در امور بانوان، معاون صدای رسانه ملی، معاون وزیر ورزش در امور توسعه ورزش بانوان کشور، مدیر شبکه رادیویی ورزش و مریم رستمی اولین مدیر خانم کانال تخصصی ورزش بانوان ، کانال تخصصی ورزش بانوان رسماً آغاز به کار کرد.

مهدی آذرمکان مدیر رادیو ورزش در این مراسم گفت: امروز برای بانوان ورزشکار ایران روز بزرگی است چرا که برای اولین بار صاحب رسانه تخصصی شدند.

وی افزود: بانوان ورزشکار کشورمان در سال 1399 در شبکه رادیویی ورزش دو برنامه ویژه و مستقل داشتند و در سال 1400 هم پوشش مسابقات بانوان کشورمان را در بازی های المپیک در دستور کار قرار دادیم و باشگاه بانوان را در این شبکه افتتاح کردیم.

آذر مکان خاطرنشان کرد: سرانجام در اواسط سال گذشته با دستور پیمان جبلی ریاست سازمان ( در راستای توجه ایشان در پرداختن رسانه به حوزه ورزش بانوان) امروز شاهد افتتاح کانال تخصصی ورزشی بانوان با 4 ساعت برنامه ویژه در حوزه بانوان هستیم و در آینده نزدیک شاهد 24 ساعته شدن این کانال و تبدیل آن به شبکه اختصاصی ورزش بانوان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش زنان رسما صاحب رادیو تخصصی شد

ورزش زنان رسما صاحب رادیو تخصصی شد