مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-16فرهنگي

نخستین جشنواره خوشنویسی در پل دختر برگزار شد


نخستین جشنواره خوشنویسی پس از 12 سال به مناسبت دهه امامت و ولایت در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پل دختر برگزارشد.

- شیرمحمد میرزاده ظهر امروز در حاشیه جشنواره خوش نویسی در گفت وگو با خبرنگارفارس در پل دختر، اظهار کرد: این جشنواره شهرستانی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پل دختر با هدف ارتقا هنر خوش نویسی وتشویق و ترغیب خوش نویسان و روی آوردن علاقه مندان، نوجونان و جوانان به این هنر برگزارشد.

وی با بیان این که جشنواره هنرهای خوشنویسی فرصتی برای دیده شدن آثار شهرستان است، اظهار کرد: به موازات این جشنواره مسابقه خوش نویسی در سه رشته نستعلیق ،شکسته نستعلیق و خط تحریری با خودکار و مداد بین 25 ازهنرجویان انجمن خوشنویسان برگزارشد.

مسوول انجمن خوشنویسی پل دختروی کیفیت برگزاری جشنواره خوش نویسی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود:امیداست در آینده در راستای ارتقا سطح هنر خوش نویسی شاهد برگزاری جشنواره های استانی در شهرستان پل دختر باشیم.

میرزاده گفت: در این جشنواره به سه نفر مقام اول تا سوم در هر رشته هدایایی اهدا شد.

وی، تاریخ آخرین جشنواره خوشنویسی در پل دختر را 12 سال پیش عنوان کرد و افزود:از این تاریخ تا کنون هیچ گونه جشنواره ای در شهر پل دختربرگزارنشده تنها جشنواره خوش نویسی دراردیبهشت ماه سال جاری در شهرمعمولان برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره خوشنویسی در پل دختر برگزار شد

نخستین جشنواره خوشنویسی در پل دختر برگزار شد