مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-16سياسي

تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس/ عدم ارائه تضمین از سوی آمریکا مانعِ احیای برجام است


اینکه رسانه های معاند بیان می کنند سپاه مانع به نتیجه رسیدن مذاکرات است، دروغ است، در واقع عدم تضمین اقتصادی توسط آمریکا مانع پیشرفت مذاکرات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در جلسه علنی امروز شنبه (25 تیر) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده (194) آیین نامه داخلی مجلس و اصول (57) و (26) قانون اساسی در تذکر و اخطاری درباره رتبه بندی معلمان، گفت: اگرچه برای سال 1401 مبلغ 25 میلیارد تومان برای اجرای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته ایم اما نفوذی های سند 2030 مانع اجرای این قانون می شوند چرا که 15 آیتم در آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان خلاف قانون ایجاد شده است.

وی ادامه افزود: با توجه به اینکه 460 هزار معلم کد استخدامی و مستخدمی ندارند، رتبه بندی معلمان شامل حال آنها نمی شود لذا تقاضا داریم هیأت تطبیق این موضوع را مجددا مورد بحث قرار دهد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب و رییس جمهور باید هر چه سریعتر هیأت تطبیق این موضوع را بررسی کند چرا که  15 آیتم در آیین نامه اجرایی قانون خلاف قانون مصوب شده است.

محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم یزد نیز در تذکری به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با وجود اینکه برخی افراد براساس قوانین و مقررات خودروهایی خریداری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس/ عدم ارائه تضمین از سوی آمریکا مانعِ احیای برجام است

تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس/ عدم ارائه تضمین از سوی آمریکا مانعِ احیای برجام است