مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-16پزشكي

افزایش آمار تماس های مردمی با سامانه 191به هزار و دویست مورد


مسئول پاسخگویی به سؤالات کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش آمار تماس های مردمی با سامانه 191 به روزانه هزار و دویست تماس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، زهرا اباصلتی مسئول پاسخگویی به سؤالات کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه آمار تماس های مردمی به سامانه 191 از هفته گذشته روند افزایشی به خود گرفته است خاطر نشان کرد: از 10 تیر ماه که امار تماس های مردمی روزانه 150 مورد بود به روزانه هزار و دویست مورد رسیده است .

وی تاکید کرد: علاوه بر واکسیناسیون، اطلاع از مراکز انجام تست پی سی آر و علایم ابتلا به بیماری از سوالات پر تکراری است که توسط کارشناسان در سه شیفت صبح، ظهر و عصر پاسخ داده می شود.

اباصلتی با بیان اینکه با توجه به شیوع سایر بیماریها مانند: التور و تب کریمه کنگو، ابتدای مکالمات و در زمان انتظار در خصوص این بیماریها و راهکارهای پیشگیری کننده نیز توضیحاتی به مخاطبین ارائه می شود تصریح کرد: در هر شیفت 6 خط در خدمت مردم قرار دارد که توسط کارشناسان به سوالات پاسخ داده می شود.

مسئول پاسخگویی به سؤالات کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: شست و شوی مرتب دست ها و ضدعفونی کردن سبزیجات و پرهیز از ذبح دام در محلات از دیگر موارد مورد تاکید کارشناسان این سامانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار تماس های مردمی با سامانه 191به هزار و دویست مورد

افزایش آمار تماس های مردمی با سامانه 191به هزار و دویست مورد