مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 21:222022-07-15دانش

دانشگاه تربت حیدریه در استفاده از ظرفیت خیرین موفق بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در نشست با هیات رییسه دانشگاه تربت حیدریه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه تربت حیدریه در استفاده از ظرفیت و پتانسیل خیرین گام های مثبتی برداشته و در ساخت خوابگاه ها و اماکن ورزشی بخوبی از این فرصت استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در نشست با هیات رییسه دانشگاه تربت حیدریه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: دولت برای ساخت خوابگاه، سلف سرویس، امکان ورزشی و.

در دانشگاه ها نیاز به حمایت خیرین دارد و دانشگاه هایی که از ظرفیت این قشر استفاده خوبی نمایند، در رشد و توسعه دانشگاه موفق تر خواهند بود.

وی در ادامه به اهتمام دانشگاه ها در ساخت خوابگاه های متاهلی اشاره کرد و افزود: با توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و در اجرای ماده هفت این قانون دانشگاه ها ساخت این نوع خوابگاه ها را در اولویت قرار دهند و بتوانیم بزودی شاهد افزایش چند برابری خوابگاه های متاهلی در دانشگاه های سراسر کشور باشیم.

داداش پور داشتن خوابگاه را عنصری موثر در دانشگاه ها نام برد و کلنگ زنی خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه تربت حید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تربت حیدریه در استفاده از ظرفیت خیرین موفق بوده است

دانشگاه تربت حیدریه در استفاده از ظرفیت خیرین موفق بوده است