مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 19:172022-07-15سياسي

ارائه خدمات پزشکی رایگان به روستاییان قرچک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، در آستانه عید سعید غدیر خم، تیم جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی امروز جمعه در اردوی یک روزه به افراد کم برخوردار روستای قشلاق جیتو بخش مرکزی قرچک خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه بازدید از این گروه جهادی، اظهار کرد: گروههای جهادی حلقه وصل بین مردم و مسؤولان هستند، گروه های جهادی سعی در خدمات رسانی مطلوب به مردم دارند، دولت نیز در حمایت از گروه های جهادی اقدامات خوبی انجام داده و در شهرستان نیز باید مورد حمایت همه دستگاههای خدماتی و اجرایی این قرار گیرند.

وی گفت: گروه های جهادی ظرفیت های بسیار خوبی دارند، باید گروه های جهادی از ظرفیت های خیرین در شهرستان، شرکت های تولیدی و صنعتی استفاده کنند، باید همه دستگاه های خدمات رسان و اجرایی از قبیل شبکه بهداشت و درمان، شهرک صنعتی، اداره صمت، اداره بهزیستی و کمیته امداد پای کار گروه های جهادی باشند و این گروه ها را از لحاظ مالی و تجهیزات پزشکی و خدمات رفاهی مورد حمایت قرار دهند.

فرماندار قرچک افزود: در شهر قرچک 5 منطقه حاشیه نشین از قبیل شهرک پویینک، شهرک فردیس، شهرک میرزایی، منطقه مافی آباد و داود آباد وجود دارد که نیازمند رسیدگی مطلوب و حضور تیم های جهادی در آن منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پزشکی رایگان به روستاییان قرچک

ارائه خدمات پزشکی رایگان به روستاییان قرچک