مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 18:572022-07-15سياسي

فعال سازی کریدورهای بین المللی باعث شکست تحریم ها می شود


به گفته معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور فعال سازی کریدورهای بین المللی که باعث وابستگی کشورهای دیگر به کشورمان و شکستن تحریم می شود مورد تأکید رییس جمهور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور عصر امروز در جریان نشست شورای اداری این سازمان در سالن جلسات با امیدواری نسبت به اثرگذاری برنامه هایی همچون رویداد فرهنگی گوهرشاد در مسیر محرومیت زدایی از قشرهای مختلف جامعه به ویژه زنان سرپرست خانوار و بهبود وضعیت مردم؛ اظهار کرد: باید توجه داشت فرصت های خدمتگزاری به مردم مانند ابر عبور کرده و از لحظه لحظه آن بهره برد.

وی خواستار تداوم پشتیبانی و حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی از مشاغل و کسب وکارهای روستاها، زنان سرپرست خانوار و آسیب دیده شد و افزود: چنین اقداماتی نه تنها باعث رضای حق می شود بلکه زمینه های پیشرفت منطقه را فراهم می کند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به نقش مناطق آزاد در پویایی اقتصاد کشور گفت: فعال سازی کریدورهای بین المللی که باعث وابستگی کشورهای دیگر به کشورمان و شکستن تحریم می شود مورد تأکید رییس جمهور است.

خزعلی رفع موانع گسترش مراودات تجاری با کشورهای منطقه و فعال سازی کریدور شمال جنوب و سایر مسیرهای تجاری را از مهم ترین اولویت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی کریدورهای بین المللی باعث شکست تحریم ها می شود

فعال سازی کریدورهای بین المللی باعث شکست تحریم ها می شود