مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 17:572022-07-15سياسي

23 تیر در تقویم از روز تعامل سازنده با جهان به روز عبرت تغییر یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، 4 دفتر تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه های اصفهان در نامه ای سرگشاده به مناسبت سالگرد توافق هسته ای ایران و 5+1 با عنوان برجام، - چهار دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های اصفهان در نامه ای سرگشاده خطاب به نمایندگان مجلس از آنان خواستند که 23 تیرماه در تقویم کشورمان از روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان به روز عبرت تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، 4 دفتر تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه های اصفهان در نامه ای سرگشاده به مناسبت سالگرد توافق هسته ای ایران و 5+1 با عنوان برجام، با اشاره به بدون ضمانت بودن این توافقنامه، از مجلس شورای اسلامی خواستند، 23 تیرماه را از روز گفت وگو و تعامل سازنده با جهان به روز عبرت تغییر نام دهند.

در این نامه آمده است: رهبر معظم انقلاب: راجع به برجام؛ خب، بنده از روز اوّل بارها گفتم به آمریکا اعتماد نکنید! هم در جلسات خصوصی این را گفتم، هم در جلسات عمومی گفتم.

؛ گفتم به این ها اعتماد نکنید؛ اگر می خواهید قرارداد ببندید، تضمین های لازم را فراهم بکنید، بعد صحبت کنید، بعد قرارداد ببندید، بعد امضا کنید؛ به حرفِ این ها اعتماد نکنید.

خب، مسئولین محترم زحمت کشیدند، تلاش کردند، عرق ریختند، [ولی] نتوانستند و این نشد و نتیجه اش این است که دارید مشاهده می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 تیر در تقویم از روز تعامل سازنده با جهان به روز عبرت تغییر یابد

23 تیر در تقویم از روز تعامل سازنده با جهان به روز عبرت تغییر یابد