مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 16:322022-07-15سياسي

ارائه 35 خدمت الکترونیک به متقاضیان در سامانه هوشمند امداد


مدیر روابط عمومی کمیته امداد استان ایلام گفت: همکاران ما در حوزه فناوری توانسته اند تا بیش از 35 خدمت را در بستر الکترونیک برای متقاضیان در سامانه هوشمند امداد ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در سال گذشته، سامانه ای تحت عنوان سامانه هوشمند امداد امام خمینی(ره) به نشانی soha.

emdad.

ir راه اندازی شد که امکان استفاده از خدمات غیر حضوری آن برای افراد بسیار زیادی فراهم شده است.

هدف راه اندازی سایت هوشمند و کارآمد امداد کمیته امام خمینی (ره) یا سها، غیر حضوری کردن امور برای مددجویان و در عین حال ثبت اطلاعات آنها به صورت یکپارچه برای دسترسی به تمامی اطلاعات صحیح بوده است.

   برای آگاهی بیشتر از جزییات  این سامانه به سراغ علی خسروزاده مدیریت روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان ایلام رفتیم.

خسروز زاده در مورد سامانه هوشمند امداد به خبرنگار فارس گفت: با توجه اینکه در دنیای امروز  ارائه خدمات به سمت روش های غیر حضوری و الکترونیک  پیش می رود سازمان کمیته امداد نیز در این مسیر قدم برداشت و  از پایان سال 1400 در کمیته امام خمینی (ره) تلاش شد در قالب راه اندازی یک سامانه جدید خدمات متقاضیان، سبدها و بسته های خدمتی قابل عرضه کمیته امداد در بستر الکترونیک به مراجعه کنندگان عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 35 خدمت الکترونیک به متقاضیان در سامانه هوشمند امداد

ارائه 35 خدمت الکترونیک به متقاضیان در سامانه هوشمند امداد