مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 15:022022-07-15سياسي

خطیب موقت نماز جمعه تهران: باید از ریختن آبروی یکدیگر پرهیز کنیم


مقابله با شایعه پراکنی و کسانی که به آبروی مردم متعرض می شوند در کنار اینکه وظیفه دولت نهادهای مربوطه و رسانه ها است خود مردم نیز در این زمینه مسئول هستند.

- مقابله با شایعه پراکنی و کسانی که به آبروی مردم متعرض می شوند در کنار اینکه وظیفه دولت نهادهای مربوطه و رسانه ها است خود مردم نیز در این زمینه مسئول هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه باید از ریختن آبروی یکدیگر پرهیز کنیم، بر این نکته که باید در راستای نشاط و پویایی مردم و جامعه حرکت کنیم، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلیمن کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در نماز جمعه امروز در خطبه اول خود با تبریک فرارسیدن عید غدیر و اهمیت آن اظهار کرد: مسئله غدیر مسئله استثنایی تاریخ بشر و در واقع نقطه عطف است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع ولایت و نقش آن در حفاظت از دین و بقای آن افزود: ولایت نقش بسیار مهمی در تبین حقایق دینی دارد و اگر نبود امکان تحریف دین و یا کم و زیاد شدن آن وجود داشت.

ولایت الگویی برای زندگی و حکمرانی توحیدی و اسلامی است.

صدیقی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود در ارتباط با موضوع غدیر تصریح کرد: غدیر فرهنگ است، مکتب است، جریان زندگی است ، مدل حکمرانی و سبک زندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب موقت نماز جمعه تهران: باید از ریختن آبروی یکدیگر پرهیز کنیم

خطیب موقت نماز جمعه تهران: باید از ریختن آبروی یکدیگر پرهیز کنیم