مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-15بين الملل

نگرانی شدید صهیونیست ها از سلاح لیزری جدید روسیه + مشخصات


روزنامه جروزالم پست چاپ سرزمین اشغالی در مقاله ای در خصوص یک سلاح لیزری جدید روسیه به تل آویو و واشنگتن هشدار داد.

- در مقاله ای نوشت که روسیه اخیرا یک سلاح لیزری ضد ماهواره [به نام کالینا] را توسعه داده و ایالات متحده آمریکا و رژیم اسراییل می بایست درباره خطرات احتمالی این سلاح برای آن ها هوشیار باشند.

به نوشته نشریه علمی اسپِیس ریویو ، روسیه هفته گذشته یک سلاح لیزری برای از کار انداختن ماهواره ها در آسمان این کشور را در کوههای قفقاز آزمایش کرد و روسیه و چین حداقل از سال 2021 اقدام به هدف قرار دادن ماهواره های آمریکا می کنند و با این سلاح جدید می توان گفت که سطح تهدید مسکو علیه واشنگتن افزایش یافته است.

جروزالم پست در ادامه نوشت که آیا این پیشرفت روسیه موجب واکنش آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد شد؟ چرا که این موضوع صرفا موازنه قدرت در جنگ های فضایی را تغییر نمی دهد، بلکه قواعد درگیری و جاسوسی را نیز از نو می نویسد.

در نوامبر 2021، ناسا پس از به صدا درآمدن زنگ خطر به دلیل وجود زباله هایی که خدمه را تهدید می کرد، یک پیاده روی فضایی برنامه ریزی شده در ایستگاه فضایی بین المللی را به حالت تعلیق درآورد.

اگرچه منبع دقیق این خطر بالقوه مشخص نشد، اما این رویداد تنها چند هفته پس از آزمایش یک سلاح ضد ماهواره روسی رخ داد که ابری از زباله را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی شدید صهیونیست ها از سلاح لیزری جدید روسیه + مشخصات

نگرانی شدید صهیونیست ها از سلاح لیزری جدید روسیه + مشخصات