مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 06:372022-07-15سياسي

آیت الله خاتمی: اختلاس و بی حجابی هر دو حرام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله سیداحمدخاتمی پنجشنبه شب در جمع بانوان فعال فرهنگی قشم با بیان اینکه اکثر بی حجاب ها لقمه حساب و کتاب شده ندارند، افزود: هر گناهی حتی بی حجابی حرام است و خاستگاه بی حجاب ها یا اختلاس گران، حقوق های نجومی بگیران، یا اهالی معاملات خلاف شرعند و بسیاری از بی حجاب ها به این خانواده های غیرمتعهد باز می گردند.

وی افزود: تکیه گاه حرف من بی حجاب ها هستند و گفته ایم اکثر افراد، اما برخی آن را به تمام جامعه تعمیم داده و بحث شُل حجاب ها را مطرح کرده اند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و خطیب جمعه موقت تهران بیان کرد: صحبت های من در خطبه های نمازجمعه تهران تحریف شده بود و روی سخنان من در آن روز بی حجاب ها بودند.

آیت الله خاتمی با تقدیر از برگزاری تجمع عفاف و حجاب سراسری که به صورت گسترده در قشم نیز برگزار شد، اضافه کرد: مساله حجاب در دنیا یک مساله اجتماعی است و فردی نیست که اگر کسی خواست انجام بدهد و نخواست انجام ندهد، چرا که منشا فروپاشی خانواده ها و ناامنی اجتماعی است.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حجاب از ضروریات غیرقابل انکار قانون ملی است و در سال 86 شورایعالی انقلاب فرهنگی که برای 32 دستگاه در موضوع حجاب با 300 ماده قانون تصویب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: اختلاس و بی حجابی هر دو حرام است

آیت الله خاتمی: اختلاس و بی حجابی هر دو حرام است