مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 02:422022-07-14بين الملل

مقام فلسطینی در گفت وگو با فارس: بایدن هیچ خیری برای مردم فلسطین ندارد


مدیر دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین با اشاره به حمایتهای آمریکا از صهیونیستها، گفت که سفر رییس جمهر آمریکا به فلسطین، هیچ سودی برای مردم این کشور نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البریم مدیر دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین تأکید کرد که دولت آمریکا هیچ گاه دوست مردم فلسطین نبوده است و همیشه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه ملت فلسطین کار می کند.

البریم با بیان اینکه جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای مردم فلسطین هیچ خیری به همراه ندارد، به خبرگزاری فارس گفت: آنچه او (بایدن) به همراه دارد، یک پروژه امنیتی برای حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی به همراه رشوه های اقتصادی و مالی و وعده های سیاسی است که هرگز محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه رییس جمهور آمریکا به دنبال عادی سازی بیشتر و ائتلاف امنیتی بین کشورهای حاشیه خلیج فارس است، تصریح کرد: دولت آمریکا هیچ گاه دوست مردم فلسطین نبوده، بلکه همواره از دشمنان آن و رویکردهایی حمایت کرده که به سود مردم نبوده است.

هدف همه دولتها و احزاب صهیونیستی هم، حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی و عدم انجام اقداماتی است که به واقعیت کنونی یا آینده آن آسیب بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام فلسطینی در گفت وگو با فارس: بایدن هیچ خیری برای مردم فلسطین ندارد

مقام فلسطینی در گفت وگو با فارس: بایدن هیچ خیری برای مردم فلسطین ندارد