مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 22:572022-07-14سياسي

ما با جنگ اراده ها رو به رو هستیم/ مردم، مولفه اصلی قدرت در جمهوری اسلامی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدابراهیم رییسی عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری، با تاکید بر اینکه تمام کارهایی که در کرمانشاه انجام شده است ارزشمند است و ما از مسوولان گذشته ممنونیم، افزود: وضع امروز کرمانشاه با اول انقلاب متفاوت است اما با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

  وی با بیان اینکه برای خدمت به کرمانشاه نیازمند کار جهادی هستیم، گفت: هیچ مشکل غیر قابل رفع در استان کرمانشاه نداریم؛ باید موضوعات و مشکلات این استان را علمی و فناوری پایه نگاه کنیم؛ باید دانایی ها را زمینه توانایی ها کنیم.

  رییس جمهور ادامه داد: همین مردم کشور و استان را در مقابل دشمنان حفظ کردند و به همراه حاج قاسم منطقه را از سر داعش پاک کردند؛ ما با همین ظرفیت ها می توانیم مشکلات کرمانشاه را برطرف کنیم.

آیت الله رییسی تاکید کرد: اعتبارات در برطرف کردن مشکلات تاثیر گذار است اما نباید فراموش کرد که نقش مدیریت در برطرف کردن معضلات بسیار تاثیر گذارتر است.

  وی گفت: من از مدیران استان می خواهم که با نگاه تحولی به مشکلات استان کرمانشاه نگاه کنند؛ در میدان حل مشکلات کرمانشاه کار عادی جوابگو نیست؛ نباید برای حل مشکلات تنها به نامه نگاری ها کفایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما با جنگ اراده ها رو به رو هستیم/ مردم، مولفه اصلی قدرت در جمهوری اسلامی هستند

ما با جنگ اراده ها رو به رو هستیم/ مردم، مولفه اصلی قدرت در جمهوری اسلامی هستند