مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 22:372022-07-14سياسي

تجلی حیا در قبله تهران/ مردم شهرری برای حمایت از حجاب و عفاف راهپیمایی کردند


تجمع حمایت از عفاف و حجاب فاطمی با عنوان «تجلی حیا» با حضور گسترده خانواده های قبله تهران از میدان شهرری تا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، تجمع حمایت از عفاف و حجاب فاطمی با عنوان تجلی حیا به مناسبت هفته گرامیداشت عفاف و حجاب، به طور خانوادگی و با حضور تمامی سنین و اقشار مختلف مردم شامگاه امروز در شهرری برگزار شد.

در این مراسم پرشور که با استقبال مردم شهرری مواجه شد، زنان و مردان به همراه خانواده های خود از میدان شهرری تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در این مسیر با سردادن شعار هایی مانند بد حجابی دسیسه دشمن است ، یافاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست و برادر غیرتت کو حجاب خواهرت کو بر حفظ عفاف و حجاب در راستای صیانت از حریم خانواده ها تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه، خواستار اتخاذ تصمیماتی برای رعایت شئونات اسلامی و استحکام خانواده ها شدند.

در حاشیه این مراسم که با حضور وسیع اقشار مختلف به خصوص بانوان، دختران جوان و نوجوان و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی همراه بود نمایشگاه تجربه یک حس خوب در میدان شهرری دایر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی حیا در قبله تهران/ مردم شهرری برای حمایت از حجاب و عفاف راهپیمایی کردند

تجلی حیا در قبله تهران/ مردم شهرری برای حمایت از حجاب و عفاف راهپیمایی کردند