مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 22:122022-07-14سياسي

آیت الله عیسی قاسم خواستار عدم سکوت در برابر انتخابات ناعادلانه بحرین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین طی بیانیه ای خواستار عدم سکوت در برابر انتخابات ناعادلانه این کشور شد و گفت: - رهبر نهضت اسلامی بحرین در بیانیه ای خواستار عدم سکوت در برابر انتخابات ناعادلانه این کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین طی بیانیه ای خواستار عدم سکوت در برابر انتخابات ناعادلانه این کشور شد و گفت: این درست نیست که ملت به کسی فرصت بدهد که مدعی شود که آن در انتخابات ناعادلانه شرکت کرده است.

آیت الله قاسم در بیانیه خود آورده است: اجرای انتخابات بر اساس برنامه ریزی مرتجعانه و ظالمانه برای تحقق اهداف سلطه گرانه و متمرکز بر سیاست دیکتاتوری و ضد منافع ملت، به معنی یک فاجعه و مصیبت جدید برای وطن است.

وی ادامه داده است: این مسئله، به عمق فاجعه و مصیبت های ملت شدّت می دهد و دیکتاتوری حاکمیت را تثیبت کرده و دوران سختی و رنج مردم بحرین را طولانی می کند.

رهبر نهضت اسلامی بحرین آورده است: کسانی که به شریعت اسلام ایمان دارند، در برابر این برنامه انتخابات ناعادلانه که هدف آن تعیین سرنوشت ملت برخلاف اراده آن ها و به حاشیه راندن بیشتر و لغو منافع آن ها است، نباید سکوت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عیسی قاسم خواستار عدم سکوت در برابر انتخابات ناعادلانه بحرین شد

آیت الله عیسی قاسم خواستار عدم سکوت در برابر انتخابات ناعادلانه بحرین شد