مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 21:572022-07-14سياسي

عقاید شما با عوارض ما؟!/ همشهری، وبلاگ سیاسی شخصی نیست


همان قدر که پارک ساعی، باغ شخصی نیست همشهری هم وبلاگ شخصی نیست! عوارض شهروندان برای منظور دیگری است نه برای نشر عقاید سیاسی مدیران روزنامه عمومی.

- همان قدر که پارک ساعی، باغ شخصی نیست همشهری هم وبلاگ شخصی نیست! عوارض شهروندان برای منظور دیگری است نه برای نشر عقاید سیاسی مدیران روزنامه عمومی.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- در نوشته قبلی به مناسبت انتشار دوباره روزنامه هم میهن با مدیریت غلامحسین کرباسچی در فضای سرد و یأس آلود کنونی به این نکته اشاره شد که چند ماه دیگر سی اُمین سالروز انتشار روزنامه همشهری در دوران مسؤولیت او در شهرداری تهران است و به این بهانه دهه 70 را بررسیدیم با نمادهای آن و البته تأکید بر تکاپوی طبقه متوسط.

خوش بختانه این شب ها شاهد بازپخش سریال خانه سبز از شبکه تلویزیونی آی فیلم هم هستیم که در میانه همان دهه 70 ساخته و پخش شد هر چند گویا در قسمت 15 قاب عکس آقای هاشمی از بالای سر قاضی را حذف کرده بودند!- اما به هر رو همه مؤلفه ها به طبقه متوسط معطوف است و از این منظر هم قابل توجه است فراتر از دیدار دوباره بازیگران محبوبی که طی این سال ها چشم از جهان بستند و به صورت خاص خسرو شکیبایی.

روزنامه همشهری صدای طبقه متوسط بود هر چند متهم شد به تلاش برای غیر سیاسی کردن جامعه و با روزنامه سیاسی سلام قیاس می شد اما همین روزنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقاید شما با عوارض ما؟!/ همشهری، وبلاگ سیاسی شخصی نیست

عقاید شما با عوارض ما؟!/ همشهری، وبلاگ سیاسی شخصی نیست