مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 21:522022-07-14سياسي

اما و اگرهای کلرزنی و وضعیت بهداشت آب شرب گچساران


مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کهگیلویه وبویراحمد گفت: افزون بر 1 تن مواد پودر پرکلرین برای استفاده تا پایان مرداد ماه به گچساران داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران علی محمد غریبی در خصوص کلرزنی آب شرب گچساران اظهار کرد: بخش عظیمی از آب شرب شهر دوگنبدان و مجموعه روستاهای حوزه خیرآباد و دهستان لیشتر از سد کوثر تامین می گردد که عملیات گندزدایی آن در تصفیه خانه سد مذکور با دقت و حساسیت ویژه انجام می شود.

وی بیان کرد: با مد نظر داشتن جمعیت گچساران بعنوان تنها شهرستان استفاده کننده از آن در کهگیلویه و بویراحمد قریب به دو میلیون و پانصد هزار نفر در استانهای جنوبی از جمله خوزستان، بوشهر، فارس و هرمزگان از آن آب استفاده می کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: به یقین میزان کیفیت و کمیت مواد گندزا در ابتدای این مسیر که نزدیک به تصفیه خانه می باشد نسبت به سایر نقاط بهتر است و در مخازن ذخیره نیز مجددا مواد گندزدا به شبکه تزریق می گردد و بخش دیگری از آب مورد نیاز از چاههای دشت امامزاده جعفر تامین می شود.

غریبی عنوان کرد: کیفیت منابع زیرزمینی بسیار مطلوب و پس از ورود به مخازن ذخیره نیز عملیات گندزدایی بصورت اصولی، علمی و با دقت انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای کلرزنی و وضعیت بهداشت آب شرب گچساران

اما و اگرهای کلرزنی و وضعیت بهداشت آب شرب گچساران