مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 20:472022-07-14سياسي

ضرورت توجه به طب سنتی در پیشگیری از بیمارها/ آرامش معنوی راه علاج گرفتاری ها


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه توجه به طب سنتی در پیشگیری از بیمارها حائز اهمیت است گفت: انسان ها به دنبال آرامش معنوی و تقویت ارتباط با خداوند باشند تا گرفتاری ها و بیماری های آنها رفع شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در همایش بزرگ خانواده MS استان همدان اظهار کرد: یک پزشک و روانشناس آمریکایی در کتاب قدرت فکر خود به فعال کردن قدرت اراده درون انسان اشاره می کند که می تواند بر مشکلات خود فائق آید.

وی با اشاره به اینکه اراده و قدرت درونی وجود انسان می تواند به بدترین بیماری ها غلبه کند گفت: این روانشناس اشاره دارد با قدرت تلقین انسان ها در آفریقا و آمریکا توانستند بر بیماری خود غلبه کنند، می طلبد بیماران جمع حاضر نیز به این موضوع توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید به اینکه انسان هر آنچه آرامش درونی بیشتری داشته باشد بر مشکلات خود بهتر می تواند تسلط یابد افزود: پیامبر(ص) فرموده اند خدای عزوجل میفرماید: من نزد گمان بنده مؤمن خویشم که به تعبیری اگر حسن ظن داشته باشید، اتفاقات مثبتی برای شما خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از اتفاقات در زندگی مربوط به فکر ماست و اگر انسان آرامش داشته باشد می تواند بر زندگی تسلط یابد خاطرنشان کرد: توصیه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به طب سنتی در پیشگیری از بیمارها/ آرامش معنوی راه علاج گرفتاری ها

ضرورت توجه به طب سنتی در پیشگیری از بیمارها/ آرامش معنوی راه علاج گرفتاری ها