مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 19:322022-07-14سياسي

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در چهارباغ اصفهان برگزار شد+ تصاویر و فیلم


اینجا همه دختران، چادری و بدون چادر، با حجاب و کم حجاب، همه زیر پرچم انقلاب دور هم جمع شده اند تا فراموش نکنند دختران این انقلا ب اند.

- راوی دفاع مقدس به جایگاه می رود و در برابر مادر شهید حججی، از روز تشییع محسن در تهران می گوید، از آن روزی که حاج قاسم و مادر محسن نشسته بودند و راوی تعریف می کرد که چطور محسنی که جلوی مادر خود زانو زد، خدا او را بزرگ کرد.

اما اینجا جشنی هم به پاست، جشن تکلیف دخترانی که پدرانشان برای اینکه اینجا دور هم جمع شویم رفتند و نبودند تا قد کشیدن دختران شان را ببینند اما امروز جلوی هزاران نفر چادرهای سفید گلگلی سفید را به سر کردند و مسیر بندگی خود را آغاز کردند.

مادر شهید حججی را به بالای جایگاه می خوانند و دختران کنار مادر شهید می ایستند، مادر از وصیت محسنش می گوید، به اینکه خواهرانش را به حجاب دعوت کرده بود؛ دختران با استرس اما ذوق چشمانشان به صف می ایستند و با دستان مادر محسن، چادر، این تاج بندگی را بر سر می کنند.

کنار سن هیاهو می شود و خادمان گوشی موبایل را دست به دست می کنند و از صحبت ها شنیده می شد که خواهر شهید هادی پشت خط آمده تا با دختران انقلاب درد و دلی کند و لحظاتی بعد صدای خواهر ابراهیم هادی است که در گذر چهارباغ شنیده می شود که می گوید تا آخرین نفس در راه حجاب می ایستد و این مسیر را ادامه می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در چهارباغ اصفهان برگزار شد+ تصاویر و فیلم

اجتماع بزرگ دختران انقلاب در چهارباغ اصفهان برگزار شد+ تصاویر و فیلم